۱۳۹۲ مرداد ۳, پنجشنبه

که نیستید

وقتی که زمان همیشه سوم مرداد رو برای ما به ارمغان میاره تنها چیزی که من حس میکنم اینه که میبینم یک سال کیری  دیگه از این زندگی گذشت . یک نقطه ی ثابت برای تعیین کردن اینکه هنوز باید نفس بکشی و لبخند بزنی و به کسایی که بهت تبریک میگن که این روز گهی تولد توه بگی ممنون که به یادم بودید .
ممنون که هنوز به یادم میارید که ۲۶ سال تخمی پیش از این به دنیا اومدم و هنوز هم باید به دنیا بیام . ممنون که اصلا نمیفهمید حتی وقتی میگم که این روز رو میخوام پشت مانیتور کاملا به تماشای فیلم بشینم و نگاه کنم و نگاه کنم تا این روز گهی هر چه زود تر بگذره ! ممنون که از اینکه تخم من رو کاشتید و ممنون از اینکه همش به من یاد آوری میکنید زندگی زیباست و هر چه کسشر دارید بار باورهای من میکنید . ممنون که برای اینکه تکلیف خودتون رو رفع و رجوع کنید در این روزبا قیافه های مضحک و مسخره اس ام اس و زنگ میزنید عزیزم تولدت مبارک خیلی خوبه که هستی . ممنون که برای به رخ کشیدن هرچه که دارید این روز رو انتخاب میکنید و وسیله را توجیه هدف مسخره تون میکنید . ممنون که به تخمم هم نیستید . ممنون که هستید هنوز 

هیچ نظری موجود نیست: