۱۳۹۲ تیر ۲, یکشنبه

میتی اگه اینو میبینی که بیا با هم به اختلاطی بکنیم . من فکر میکنم که این آق مهدی شاید عمله است توی این مملکت قریب خودمون که نای اومدن نداره وگرنه میذاشتی آهنگ قرتیک بازی بزارن مردمت و برقصن و بنوشند و بسکسند و فلان و بهمان میونش هم صلوات بفرستند . یا هم کلا توی ایران نیستی مثلا جایی هستی مثل لاس وگاس ! خب دلار هم که اومده پایین دیگه راحت تر میشه کشید پایین . اینطور نیست ؟! اگه هم در فیسپوق هستی یا توسیتر هم بهتر از غیر مجازی بودن نیست اونجا هم حرف از تمبان اصغر آقا هست و تخمان باقرخان . هر جایی که باشی من شک دارم در چاه باشی . چون اون وقت اگه ما توی چاه نباشیم پس کی اونجاست ؟!
میتی جان یا بیا و موضع خودت رو روشن کن . یا با وب نویسان باش یا فیسبوقبانان و مجازی بازان باش که هر چی دلت بخواهد راحت و آسوده سلقمه بلقمه میکنند و به خورد بقیه میدهند بدون اینکه سند درستی و مالکیت اش را نشان بدهند .من خودم صفحه ی فیسبوقت را که دیدم انقدری آب در دلم قنج شد که همون شب ... !

یا کلا  برو با اون وری ها باش ! به هر حال میگن وقتی خدا با ما نیست حتما با اوناست . حالا اینکه کی با ماست نمیدانم .

۲ نظر:

دانی براسکو گفت...

بودن یا نبودنش مسعله ای نیست
اینکه ازش دارن از یه جماعتی خرسواری میگیرن قسمت ناراحت کننده است
و جماعت کی میخاهند بفهمند
...

Unknown گفت...

نه براسکو جان این جماعت نمیفهمند
انگار که خوشی های این ادما قاطی شده و نمیدوند چجوری باید رفتار کنند
میزنن میرقصند بعدش هم کمر به پایین همو آبیاری میکنند